Obchodní podmínky - Knihy MLM

Košík neobsahuje žádné položky

Uživatel: 

Heslo:

pamatovat přihlášení

 

Máte zájem dostávat nejnovější příspěvky přímo do vaší e-mailové schránky?

 

Zaregistrujte se pro automatické zasílání novinek:

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Potvrzení objednávky

Po odeslání objednávky Vám do pěti minut přijde na emailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci, automatické potvrzení objednávky. Pokud Vám tento email nepřijde, zkontrolujte jestli jste nezadali při registraci špatný email. Jestliže je email v pořádku a potvrzení objednávky Vám přesto nepřišlo, prosím kontaktujte nás na náš email nebo telefonicky. Jakmile zboží pro Vás opustí fyzicky náš sklad, pošleme Vám email s přesným dnem dodání.

Storna objednávek

Vaši objednávku můžete stornovat do hodiny od vytvoření objednávky emailem ve věci "storno objednávky" na náš email , kde napište o jakou objednavku se jednalo včetně adresy na kterou měla byt objednavka zaslána

Možnosti platby

  • Dobírkou
  1. Zboží zaplatíte doručovací službě při převzetí objednávky.
  2. Dobírka se nehradí v okamžiku platby předem
  • Platba bankovním převodem
  1. Platbu bankovním převodem přijímáme v okamžiku platby předem. Tuto Vaši platbu za zboží můžete poukázat na náš účet 2 způsoby:
  • Bankovním převodem z Vašeho účtu (internetbanking, GSM banking).
  • Složením peněz v hotovosti na kterékoliv pobočce naší banky přímo na náš účet.

Údaje pro platbu Vám zašleme emailem.

Ihned po obdržení Vaší úhrady na náš účet, Vám zasíláme objednané zboží.

Bankovní spojení :

číslo účtu: --------

Dodací podmínky k 1.1.2010

  1. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží u dodací adresy (není-li uvedeno v poznámce jinak). Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty.
  2. Dopravné zajišťujeme prostřednictvím přepravní společnosti Česká pošta a jeho výše je určena váhou zásilky. Balné a zaslání objednaného zboží při objednávce nad 999,- Kč je zdarma.
  3. Není-li v popise u výrobku uvedeno jinak, je veškeré zboží expedováno max. do (2 až 4 pracovní dny) po obdržení objednávky.
  4. Ke každé dodávce zboží bude přiložen daňový doklad, který slouží současně jako dodací a záruční list.
  5. 14ti denní záruka vrácení peněz – záruka spokojenosti 
    1. Při tzv. 'fyzicky bezkontaktním způsobu dodání'.
    2. Pokud nebudete spokojeni s doručeným zbožím, můžete jej do 14 dnů od obdržení vrátit v neporušeném obalu a v kompletním balení, tak jak jste jej převzali, zpět na naši adresu (je třeba přiložit též doklad zaslaný společně se zbožím, popř. jeho kopii). Po obdržení vráceného zboží Vám bude obratem zaslána zpět částka odpovídající prodejní ceně zboží na Váš účet, jehož číslo uveďte v průvodním dopise nebo na adresu.

Reklamační řád

V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny. Nárok na vrácení plné částky je tehdy, pokud je zboží reklamováno potřetí se stejnou závadou nebo počtvrté s různými závadami.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktu, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Záruční doba je dva roky, pokud není na prodané věci, jejím obalu, návodu nebo záručním listě vyznačena doba delší. Pokud je záruční doba delší než dva roky, určí prodávající podmínky a rozsah této záruky v záručním listě.

  • Datum uplatnění reklamace je dáno datem fyzického předání zboží k reklamaci v místě určeném firmou pro příjem reklamací.
  • Náš obchod je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.
  • K reklamaci je ve všech případech nutné předložit: kopii účtenky (dodacího listu), popis závady, kompletní výrobek.


Nárok na uplatnění záruky zaniká v každém z následujících případů:

  • Ztrátou dodacího listu, byl-li vystaven.
  • Vypršela-li u reklamovaného zboží dnem reklamace záruční doba.
  • Svévolným upravením nebo pozměněním zboží.
  • Mechanickým nebo jiným poškozením zboží.
  • Zanedbáním péče o zboží.
  • Zboží bylo poškozeno použitím v rozporu s podmínkami uvedenými v obchodních, reklamačních či záručních podmínkách nebo v rozporu s všeobecnými zásadami platnými pro použití nebo spotřebu obdobného zboží.
  • Zboží bylo poškozeno živly. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  • Dále kupující nemá právo uplatnit záruku na vady, na které byl prodávajícím v době uzavírání smlouvy upozorněn nebo s přihlédnutím k okolnostem, za nichž byla smlouva uzavřena, o kterých musel vědět. Prodávající, ve smyslu platných zákonů, si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží jiným či obdobným se srovnatelnými parametry.

Reklamace přepravních služeb

Zboží je doručováno prostřednictvím firemní dopravy nebo spedičních společností. Může se stát, že k Vám zboží dojde nevhodnou dopravou poškozeno.

Při přebírání zboží proto prosím postupujte následovně:

Zboží vždy prohlédněte při převzetí před dopravcem. V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný…) nebo viditelného poškození zboží sepište ihned s dopravcem protokol o poškození zásilky. U nás při expedici zásilky kontrolujeme, balíme je do vhodných obalů velice pečlivě a odesíláme v neporušeném stavu.

V případě problému s dopravními službami napište prosím na naší adresu nebo na náš e-mail. Stručně popište problém a uveďte kontakt na sebe. Vaši stížnost budeme řešit s dopravcem a budeme Vás informovat o dalším postupu.

Záruční doba

Prodávající, ve smyslu platných zákonů, poskytuje na zboží záruku stanovenou zákonem, není-li pro konkrétní případy stanovena záruka jiná. Záruka na zboží okamžité spotřeby je poskytována jen a pouze v rozsahu požadovaném zákonem aktuálně záruky upravujícím.

Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se zárukou trvanlivosti zboží, která je uvedena na obale.

V případě výměny zboží za nové dostane zákazník doklad, kterým získává právo na reklamaci stejným způsobem, jakoby se jednalo o nový výrobek

Ochrana osobních údajů

Abychom Vám mohli nabídnout naše služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Respektujeme Vaše soukromí, a tak se snažíme množství těchto dat minimalizovat na ta nejnutnější a data chráníme před zneužitím. Naše práce s osobními daty plně podléhá zákonným normám, zejména zákonu o ochraně osobních údajů.

Shrnutí

Všechna data, která o Vás a Vašich nákupech získáme, chráníme před zneužitím, nikomu jinému neposkytujeme (vyjma společností zajišťující spediční služby nebo platební styk, které obdrží nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebné pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky) a slouží pouze ke kvalitnímu poskytování našich služeb. Vyhrazujeme si právo využít Vaše údaje k zasílání informací o slevách, novinkách a dalších marketingových aktivitách. V každém takto zaslaném e-mailu je návod, jak nám jednoduše sdělit že si toto nepřejete a takové používání nám zakázat. Rovněž máte právo kdykoliv nám písemně sdělit jakékoliv změny, doplnění, žádost o zlikvidování všech Vašich osobních údajů, které jste nám dříve poskytli.

Váš souhlas

Používáním našeho internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním osobních údajů v uvedené míře a souhlasíte s výše uvedenými pravidly.